ihaveadream
ihaveadream
ihaveadream
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ihaveadream

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا

esraa
خاص جدا
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
خاص جدا

خاص جدا

مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا   مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 3:23 am

انا و ابن عمي بنحب بعض بقالنا حوالي ستة اشهر هو اعترفلي بحبة لية و انا حبيتة و كان مهتم بية قوي اول ما حبينا بعض كان علطول بيكلمني علي الموبايل و علطول نتقابل و كان علطول مفرحني و كان بيقلي كلام حلو جدا بس المشكلة انة دلوقتي معتش مهتم بية زي الاول مش عارفة لية و كلمتة و قلتلة اني زعلانة منة عشان حسة انوا معتش مهتم بية زي الاول فصلحني و قالي انوا مش اصدوا يزعلني و قالي انوا معتش هيزعلني تاني بس اتكرر الموضوع دة تاني و معتش مهتم بية بردو زي الاول لما بيشفني بيبقي حلو معايا و بعد كدة بيقلب مرة واحدة يعني انا و هو بنبقي متفقين علي حاجات و هو مش بينفز اتفاقتنا قوي و لما بسالوا بيقولي معلش اصلي كنت مشغول قلتلة الي بيحب بيعمل اي حاجة لحبيبتة و خلص الكلام بتعنا علي كدة مش عارفة اعمل اية اتقل علية و لا اية بس انا حسة انوا مش من النوع بتاع التقلان دة هو كدة لسة بيحبني و لا اية طب و لو لسة بيحبني لية معتش مهنم بية زي الاول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يريت تردو علية بسرعة لاني معنتش قادرة استحمل و يارب تلقولي حل و ادعولي لوسمحتوا و شكرا ليكوا كلكوا saaaaaaaaaaaaaad
esraa
عضوه جديده
عضوه جديده
esraa

انثى عدد المساهمات : 2

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا   مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 6:28 am

انا من رأي اصبري علية شوية و قليلة تاني انك زعلانة و اسالية اذا كان لسة بيحبك و لا اية و ان شاء اللة هيقولك انة لسة بيحبك و موكن فعلا يكون مش من النوع بتاع الي انتي تتقلي علية و لما تتقلي يزهئ فانتي احسن اسالية و ان شاء اللة خير ربنا يهديكوا و يوفقوا
atefgendia
عضو جديد
عضو جديد
atefgendia

ذكر عدد المساهمات : 106

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا   مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالخميس مارس 11, 2010 1:36 pm

والله مش عارف اقولك ايه انتى موضوعك ده غويط خالص
سورى مش هعرف الاقيلك حل لموضوعك لانى للاسف ولد
ربنا يوفقك
نجمه
عضو متقدم
عضو متقدم
نجمه

انثى عدد المساهمات : 55

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا   مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالجمعة مايو 28, 2010 1:40 am

الولاد زى طابع الوبسطه سورى يعنى كل ما تتفى عليه يلزق اكتر فانتى زى الشطوره كده

ولا تديله اهتمام واتقالى عليه وبينيله انك حتى نسيتى انه ابن عمك وعيشى حياتك عادى

هتلاقى كمان يومين كده راجع يكلمك واحسن من الاول بكتير وخايف انك تضيعى منه او تسيبيه لكن طول ما انتى مدلوقه عليه وزعلانه وبتجرى وراه هيتقل هو اكتر

هو بس اللى هو بيعمله انه عايز بنت تقيله الولاد بيعشقوا البنت التقيله ولما مثلا تتفقوا على حاجه وميعملهاش اعندى انتى وقوليله برحتك هعملها انا ولما يجى هو يطلب حاجه مش تعمليها

خليكى تقيله وعنيده

نصيحه مجرب :';l:
nour ali

nour ali

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا   مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالجمعة مايو 28, 2010 3:32 am

اانا رأيى من رأى نجمة اتقلى عليه ومش تديلوه اى اهتمام و غيرى معملتك معاه و حسسيه انك متغيرة

وزعلانة ولما تتفقوا على حاجة قليلوه اه ومش تعميلها (اعملى زى ما هو بيعمل)
big boss
عضو جديد
عضو جديد
big boss

ذكر عدد المساهمات : 90

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا   مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالجمعة مايو 28, 2010 12:18 pm

ليه كده ايه الظلم والجور اللى عالولاد ده
داحنا نسم ملايكه
طيف هوا طاير
داحنا ملايكه الرحمه
متسمعيش كلامهم دول بيخربو عليكى
هههههههههههههههههههههههههه
nour ali

nour ali

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا   مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالسبت مايو 29, 2010 6:32 am

مين دول اللى ملايكة يا راجل قول كلام يتصدق
الولاد زى طابع البوسطة كل ما تتفى عليهم يلزقو اكتر
اسمعى كلامى

مشكلة صعبة جدااااااااااااااااااااا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اى حد عندة اى مشكلة او اى اقتراح اتدخلو هنااااااااا