ihaveadream
ihaveadream
ihaveadream
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ihaveadream

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بحب اصحابى

shosho
a.soso
big boss
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
big boss
عضو جديد
عضو جديد
big boss

ذكر عدد المساهمات : 90

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 2:19 pm

يا جماعه عندى صحاب كتير بس مالاخر معنتش بحبهم زى الاول اعرض عليكو الانواع
وتقولولى اتصرف مع كل نوع ازااااااااااااى(معلش دوشتكو بمشاكلى بس والله حبتكو)

الاول:بيحاول يبقى احسن منى باى طريه حتى لو كان بيحبنى بس برضو الغيرة ماليه قلبو بس انا بحبووكمان بدأ يحب صاحب غيرى

التانى:مجاااامل لكل الناس بيحب يظهر ببرأه زايده ونفسو انو يبقى ظاهر بن وداايما بيحب يبين ميزاته ويتفاخر بنفسه

التالت:اللى بينى وبينو حبيبتنا وانو كمان دايما يفهمنى انو يضحى عشنها بينا كلنا

الرابع :بيزعل مننا على طول كارهنى بعض الشىء نفسو نفسو يدمرنى ويبقى يجى يطبطب عليا

الخامس :حد نفسه يتصاحب عليا وانا مش حسه انى بحبومعرفش

قولوى اعمل ايه مع الخمسه دووووووووووول
a.soso
عضوه جديده
عضوه جديده
a.soso

انثى عدد المساهمات : 43

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 2:51 pm

بص الاول :حاول انت كمان تبقى احسن منة واللى يبيعك بيعو
والتانى : حاول ديما انة انت ما تخليهوش يذكر الميزات اللى فية بتفاخر يعنى مثلا لما تلاقية بيعمل كدة قللو براحة كدة بلاش تعمل كدة علشان الناس ممكن تقول عليك متكبر ولو عايزة فعلا يغير الحكاية دية قلو ممكن البنت اللى انت بتحبها لما تلاقيك بتعمل كدة تقول عليك متكبر وواخد فى نفسك مقلب فى نفسك وما تحبكش
والتالت بقى :انت كمان حاول تحسسة انة انت ممكن تضحى بية بردو فى اى وقت علشان حبيبتك من غير ما تقللة مين هية او ممكن تضحى بية فى اى وقت بس مش تقللو كدة انت بس حسسة بكدة من تصرفاتك بس بردة ما تتقلش اوى
الرابع دة بقى: حاول تبعد عنة خالص لان الصاحب اللى بالمنظر دة ما يبقاش صاحب دة يبقى عدو
الخامس : حاول تكسب صداقتة ميمكن هوة شخص كويس بس انت واخد عنة فكرة تانية وبعدين اللى يشتريك اشترية واللى يبيعك بيعو
a.soso
عضوه جديده
عضوه جديده
a.soso

انثى عدد المساهمات : 43

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 2:54 pm

وبعدين ولا يهمك مفيش دوشة ولا حاجة مش احنا بردو صحابك واللى عندو مشكلة بيقلها للباقيين علشان يساعدوة فيها
shosho
مشرفه
مشرفه
shosho

انثى عدد المساهمات : 156

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 2:59 pm

السلام عليكم اولا كده حضرتك يابوص مش دوشتنا ولا حاجه بالعكس انت بتقول مشاكلك وربنا يقدرنا ونقولك على حل يفيدك سيبك بقى ونروح للموضوع اولا مع صاحبك الاول ده اصلا ربنا خلقنا كلنا زى بعض مافيش حد احسن من حد كلنا عند ربنا زى بعض الفرق بس بالتقوى والعمل الصالح انا بقولك سيبك منه وخليك فى نفسك ومتصاحبوش اوووووووووى خليه يكون بالنسبه ليك مجرد زميل ثانيا الشخص الى بيجامل كتير لازم نخاف منه لانه مش بيقول الى فى قلبه بيقول الى على لسانه بس وممكن يكون بيكرهك بس بيبين ليك انه بيحبك وكمان بيتفاخر والى بيتفاخر بنفسه اوووى كده ببقى متكبر وده برده سيبك منه ثالثا وده الاهم لان بينكو انتو الاتنين حبيبتكو مستعد ان يبيع اى حد عشانها يبقى سيبك برده منه لان هوه كده مش بيحبك اد مانت بتحبه والى يبيعك بالرخيص بيعه ببلاش رابعا الى بيزعل منك علطول ده وعايز يدمرك ويطبطب عليك لالالالالالالالالالالالا اوعى تسهله انه يعمل كده فيك هوه عايزك تكون ضعيف ويكون هوه القوى ويجيلك يحن عليك يعنى لالالالالالالا يابوص خليك قوووووووووى ومتضعفش ابدا وخلي عندك شخصيه قويه تحبب الناس فيك وفى نفس الوقت يحترموك خامسا الى نفسه يتصاحب عليك بدل هوه بيحبك وانت حاسس انه بيحبك ومستعد يعمل اى حاجه علشانك صاحبه ومضيعهوش من ايدك لان عمرك الصديق الى بجد عمره مهيتعوض وحاول ياعمى تحبه اكيد لما تحس انه بيحبك هتحبه فى النهايه بقى يابوص انت عندك صحاب كتير اووووووووووى وهبطونى وياريت حلويين لكن متزعلش هما مش بيحبوا الا نفسهم وخلى بالك من صحابك اووووووووى يابوص وانا والله بتمنالك كل خير ويارب يعوضك بصديق عمرك الى يحبك ويخاف عليك ومستعد انه يضحى بنفسه عشانك يااااااااااااااااااااااه انا طولت عليك اوووووووووى واسفه يابوص على الاطاله سلاااااااااااااااااااااااااااااااام Sad Sad Sad Sad ربنا معاك السلام عليكم
sasoo
Admin
Admin
sasoo

انثى عدد المساهمات : 573

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 3:12 pm

انا بقى شايفه انك كده هتضطر تبعد عنهم كلهم وده بيتهيألى مش هيسعدك لان واضح
انك بتحبهم وبعدان حاول تتكلم معاهم حلو وبس بص قضى حياتك بضحكه وتنسى كل المشاكل
اللى وراك متفكرش فيهالانك هتتعب لو فكرت فيها
وبعدان ما حنا صحابك وانتيمك يا واد انت وبنحبك كمااااااااااااااان
عيش
عيش
عيش
خليك كووووووووووووووووووول
كووووووولكوووول
مع الخمسه اتعامل بحب معاهم كلهم
سااااااانكس وياريت انت متقلش كلمه زهقتكو دى تاانى
https://ihaveadream.ahlamontada.com
shosho
مشرفه
مشرفه
shosho

انثى عدد المساهمات : 156

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 3:16 pm

وعايزه اقولك كمان يابوص ان الصداقه مشاعر نبيله تنطلق من اعماق القلب مغلفه بازاهير الحب والاخلاص تنطلق حامله معها كل الدف بحثا عن قلبا اخر تبادله كل معانى الجمال الحقيقيه سلاااااااااااااااااااااام
nono2008
مشرفه
مشرفه
nono2008

انثى عدد المساهمات : 142

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالإثنين أغسطس 03, 2009 12:44 pm

انا راى من راى ساسو بالظبط
http://as7abnono.alafdal.net/index.htm
somy
عضوه جديده
عضوه جديده
somy

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 11:40 am

اقولك على حاجة نفض ليهم كلهم وبين لهم انك مش فارقة معاك

انهم يكونوا احسن منك او فيهم مزايا او صفات احسن منك

وحاول انك تكون الاحسن

وكمان حاول تلاقى صاحب تانى يقدرك ويحبك ويحب مصلحتك ويكون جنبك فى الحزن والفرح
big boss
عضو جديد
عضو جديد
big boss

ذكر عدد المساهمات : 90

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 3:04 pm

مرسى جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ثاااااااااااااااااااااااانكس سوووووووووووووووووووووووووووووووومااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتش
وانا فعلا ىداوشتكو بجد ساسو انا حاسس ان القسم ده معمول ليه ههههههههههههههههههههههههه
سانكس لكل الاعضاء الجمدييييين دول
rere
مشرفه
مشرفه
rere

انثى عدد المساهمات : 119

بحب اصحابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب اصحابى   بحب اصحابى Icon_minitimeالإثنين أغسطس 24, 2009 8:59 am

والله والله مش دوشتنا خالص
والله انت منورنا وعامل صوت للمنتدي

بحب اصحابى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اهداء ل ساسو وكل اصحابى فى المنتدى